7 Haziran 2014 Cumartesi

EN ÇOK OKUNAN TÜRK KİTAPLARI



Kitap okumak demek stres atmak demek.Hayal dünyanızı geliştirmek demek. Özellikle de sürükleyici ve akıcı bir dille yaılmış romanlar hayal dünyasında yolculuk etmenize kolaylık sağlar.Bunun için kitap seçiminde özen gösterin.Arkadaşlarınızdan tavsiye alabilirsiniz.İnternetten  en çok okunan kitaplar hakkında bilgi alın.
2014 yılının en çok okunan kitap listesini yazalım şimdide.

                   
                  Ustam Ve Ben-Elif ŞAFAK-Doğan Kitap



           Allah de Ötesini Bırak-Uğur KOŞAR-Destek Yayınları



      Beyoğlu'nun En Güzel Abisi- Ahmet Ümit-Everest Yayınları



                Sabah Uykum- Ahmet Batman-Destek Yayınları



                 Bukre-Kahraman Tazeoğlu-Destek Yayınları


2 yorum:

  1. Paylaştığın kitaplara bayıldım bende okumak için kitap arıyordum fakat karar veremiyordum ne okuyacağıma bu bana yardımcı oldu teşekkürler:):):)

    YanıtlaSil
  2. yardımcı olduysa ne mutlu canım benim :)

    YanıtlaSil